סערת הכותל • ליצמן מגיב למתקפה: "היה יכול להיות פי מאה יותר גרוע"

דוד לזר 4 Comment on סערת הכותל • ליצמן מגיב למתקפה: "היה יכול להיות פי מאה יותר גרוע"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר המתקפה המרומזת של רבה של ירושלים הראשל"צ הגרש"מ עמאר על השרים וחברי הכנסת החרדים בפרשת חלוקת הכותל המערבי ו'נשות הכותל', אמש (חמישי) הגיב לדברים שר הבריאות יעקב ליצמן בשיחה עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי'.

"גם אני וגם דרעי התנגדנו לזה בישיבת הממשלה", אמר ליצמן, "אני לא חושב שאני צריך לפרט את הדרך שלנו נגד זה – כאן ברדיו, אבל עשינו מלחמה ונעשה מלחמה, הרי אף אחד לא חושב שלא נלחם על דבר כזה, הרפורמים הרסו את ארה"ב ואנחנו נלחמים שהם לא יבואו לכאן".

עוד הוסיף ליצמן על המתווה שגובש ושזכה לביקורות חמורים בהענקת לגיטימציה וכוח לרפורמים, כי, "היה יכול להיות  פי 100 יותר גרוע, הרי הוצאנו אותם מהכותל פנימה, שם הם רצו להניח תפילין עם ספר תורה, מעבר לכך שום דבר לא רלוונטי".

"עשינו מה שיכול לעשות ונעשה מה שיכולנו לעשות. מכאן ולכל מיני החלטות אחרות זה לא כרגע המקום", אמר ליצמן בתגובה לביקורת נגדו ונגד הנציגים החרדים.

כזכור, השבוע תקף הרב עמאר את הנציגים החרדים ואמר שאי אפשר לסמוך עליהם בענין הזה של קדושת הכותל המערבי, "דיברתי עם כמה מהשרים ואני לא רואה שיש מי שירים את זה, כי זה דבר חמור מאוד ועל זה לא מצאתי תשובה".

עוד סיפר הרב עמאר כי "בעבר היה לי הרבה מו"מ עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על עניני הרפורמים, עניני גירות, הוא יותר מידי מפחד מהם, הוא אמר לי שיש להם הרבה כוח".

האם נפגשת או שוחחת בעניין עם שר הדתות דוד אזולאי?, נשאל הרב עמאר והשיב כי "מסיבות שהזמן גרמא לא ראיתי שפגישה עם שר הדתות אזולאי תהיה לתועלת, אז דיברתי עם שרים אחרים", רימז הרב עמאר על הקרע בינו לבין מפלגת ש"ס.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    תמיד התשובה הזו נשלפת… על משחן בשבת פרשתם, מה קרה עכשיו? אז תרשו לי להסביר, מה לעשות? א ביסלע געלט.. צריכים לחתן את הנכדים, שיהיו בריאים, אז הכותל יחכה עד שנסיים….
    בושה וחרפה!!

  2. 3

    בשטח רואים שהם תומכים.
    אולי במחבוא הם מתנגדים.
    אבל למה רק במחבוא?
    ממי הם מפחדים?
    מכת 'הרע במיעוטו' השוכנת בבני ברק? – שכיון שהיא רפורמית היא כועסת על מי שנלחם ברפורמיים!

  3. 2

    ליצמן. מי שמך לסחור ביהדות..?
    ועוד כזה מסחר גרוע??

  4. 1

    הביקורת של הרב עמאר על הנציגים החרדיים היתה יכולה אולי להתקבל כביקורת לגיטימית, אם כי לא בהכרח מוצדקת. אך ברגע שהרב עמאר אמר ביקורת על גדולי התורה הוא הפך לבלתי רלוונטי ולא ראוי להתייחסות.